środa, 13 marca 2013

Przeprosiny ^^

hejka ^^


Jak zauważyliście, ostatnio rzadziej siedzę na  moim blogu... To wszystko dla tego że mam ostatnio dość dużo nauki i sprawdzianów :(... Jeszcze do tego doszedł nam projekt klas 2 gimnazjum !!!

Tak czy inaczej chciałam was PRZEPROSIĆ i hmyyy... prosić o wybaczenie :]
O tej pory będę o wiele częściej pisać na swoim blogu ^^

Jeśli macie jakieś pomysły na nowego posta ???  - Jeśli tak napiszcie w komentarzu :)

Ps. Po prawej stronie na pasku jest mała ankieta, zapraszam do głosowania :*


2 komentarze:

  1. nie szkodzi :) W ankiecie już zagłoswoałam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam w ankiecie ;)
    Ok, spoko! Rozumiemy, że byłaś zajęta - ja też pisze bloga i też mi się to zdarza ^^
    zapraszam do mnie http://cierpienie-dla-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!