czwartek, 31 lipca 2014

Goodbye July.

Hej!
I w końcu koniec lipca! Jeszcze tylko miesiąc wakacji. Cieszycie się? Ja bardzo, zawsze moje wakacje są dość nieogarnięte, a początek roku, ta tak jakby powrót do normalności i rutyny, którą tak na prawdę kocham. Wiem, że oznacza to także dużo nowości i obowiązków, ale to także powrót dla mnie do normalnego życia, brak nudy, jakieś wyzwania i spełnienie przedstawionych sobie celów. Ten rok szkolny będzie świetny- po prostu wiem to. Wracając do rzeczywistości, siedzę sobie właśnie razem z moim psem, Tośką i oglądam nowe odcinki "Teen Wolf", mam dzisiaj strasznego lenia. Nie wiem czy to kwestia pogody czy tego, że już drugą nockę z rzędu nie mogę zmrużyć oka. Całą noc mija jak niekończąca się opowieść, słyszę tykanie zegarka i mruczenie mojego kota, które pomału doprowadza mnie do szału. Mam nadzieję, że może podświadomie fakt, iż został już tylko miesiąc wstawania o godzinie 11:00 zmotywuję mnie do spania w nocy.

selfiePodsumowując... Ten miesiąc, był dla mnie dobrym miesiącem. Oczywiście miałam dni i chwile, które chciałabym zapomnieć, ale nie warto do nich wracać, bo tylko te dobre momenty zostaną w mojej pamięci ;) W lipcu zaczęłam bardziej dbać o siebie, zaczęło się jeżdżenie na rowerach po małych wsiach i miasteczkach obok, a także przesiadywanie na boisku i śmienie się z rzeczy, które dla większości, są albo normalne, albo w cale nie śmieszne... Razem z moim chłopakiem, udało nam się spotkać nie jednokrotnie osoby z naszej "starej" klasy, i znowu to samo... "A ona gdzie idzie?, Dostał się? Ciekawe gdzie będą za parę lat.. " Czasami jak tak myślę, nie mogę się przyzwyczaić, że 50% mojej gimnazjalnej klasy już nie zobaczę. Była to najlepsza klasa jaka mogła być...
W tym miesiącu, znowu zaczęłam moją małą przygodę z blogowaniem. Szczerze to gdyby nie to,że przyjaciel mi o nim przypomniał, to pewnie całkowicie bym o nim zapomniała :) Cieszę się, że tak się stało, bo miło jest dzielić się z innymi osobami moimi zainteresowaniami, pasjami,czy osobistymi refleksjami. Tak więc ten miesiąc uważam za UDANY!!!
Wiecie, że dzisiaj ruszył przystanek Woodstock? Nie będę pytać, czy postanowiliście się na niego wybrać bo wiem, że raczej nikt kto na nim jest mi na to pytanie nie odpowie ;] Ja zamierzam się na niego wybrać w następnym roku ♥

A tutaj macie screen niektórych moich instagramowych zdjęć z lipca :)
instagram
Instagram: <klik>  
Kontakt: pollypolly217@gmail.com

Piszcie propozycję na kolejne posty! Miłego dnia ludzie :)
Do następnego, Ave! ~Polly.






10 komentarzy:

  1. Zaletą bycia studentem jest to, że wakacje kończą się wraz z końcem września :D tak więc ja się ciesze, że mam jeszcze te dwa miesiące przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, bardzo fajnie się go czyta :)

    Obserwuję i byłabym wdzięczna za uczciwy rewanż :)
    http://justinowa8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można się cieszyć z końca wakacji? :O ja nad tym ubolewam :)
    Napisz post o aplikacjach na android, np, instagram, twitter, ta gra popularna pou czy jakoś tak.

    Jeśli Ci się spodoba mój blog - skomentuj, zaobserwuj - będzie mi miło :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za festiwalami pokroju Woodstocka, zdecydowanie bardziej wolę spokojniejsze festiwale. Chociaż w tym roku Skid Row był zachęcający ;)
    pozdrawiam
    moodybrown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie festiwale :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, ja za bardzo nie przepadam za takimi festiwalami, ale nie powiem, zapowiada się ciekawie :)
    Może obserwacja za obserwację? Zaobserwuj mnie, lub napisz komentarz to na pewno się odwdzięczę!! :))
    http://flawlessbloggerlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tak bardzo nie cieszy szybko mijający czas. Z chęcią momentami zatrzymałabym się w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje.
    Rewelacyjny blog! A Ty tak pięknaa. Jejjku! *,*
    <3 <3 <3
    www.emilkajal.blogspot.com
    Miłego dnia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog. Jesteś serio śliczna <3

    http://abetterworldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!