sobota, 11 maja 2013

Sklep play... aplikacje na androida (fotograficzne)

Joł ludzie ^^

Za pewne dużo osób z was ma w swoich telefonach system android... Dlatego przygotowałam dla was notkę o aplikacjach na androida dotyczących fotografii ^^
Jeśli pobieracie je z komputera to wchodzimy w zakładkę Fotografia  ---> Najlepsze bezpłatne ( nie kupujcie aplikacji bo na prawdę nie warto, a jak tak bardzo chcecie to poszukajcie ich sobie w internecie na darmowych stronkach !!!)
Dla ułatwienia :


Nie wiem jak wy, ale ja miałam duży problem, żeby znaleźć taki dobry program, który będzie i mi się podobał, i będzie bardzo dobrze przerabiał zdjęcia.. Mieliście takie problemy ??? :)
No, ale w końcu udało mi się znaleźć parę takich programów ^^
Na pierwszym miejscu według mnie powinien się znajdować Pixlr-o-matic 
Program ten ma bardzo dużo różnych dodatków, ramek, filtrów...  Jak dla mnie to ma wszystko czego potrzeba ^^

Pixlr-o-matic

Kolejnym programem, który spełnił moje oczekiwania był PicsArt ... Program jest naprawdę bardzo dobry i można się nim długo bawić :)

PicsArt - Photo Studio

Ostatnim programem według mojej opinii z którego warto korzystać jest... Aviary edytor
Apka jest dobra jednak dodatkowe efekty są płatne :(, ale na pocieszenie dodam że po przeróbce nie traci na jakości :>

Aviary edytor

A wy z jakich aplikacji do obróbki fotek korzystacie na swoich telefonach ??
Przyda wam się moja porada ??

18 komentarzy:

  1. Ja korzystam z Aviary ale nic nie muszę płacić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przerabiam zdjęć ;))
    Baaardzo ciekawy blog! ;D Jest na prawdę świetny ;)
    anonim.beeejbe;*
    kom za kom ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. notka mi się przydała :)) dziękuje :3
    zapraszam do siebie :>
    http://modowelove1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis :D Dzięki.


    Zapraszam do mnie.
    closer-to-the-edge-death-and-life.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też polecam
    Aviary, color splash effect, cymera, Lomo Camera
    pics art. i pixlr express

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna notka
    ale ja osobiście używam picsart
    no ale niemam tera takiej możliwości bo tablet w naprawię
    łęęęę
    fotobligbeautiful.blogspot.com (OBSERWUJE MOŻE SIĘ ODWDZIĘCZYWSZY)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam PicsArt. Świetny blog!
    zycie-czternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ostatnio szukałam takiego programu tylko w apple ponieważ mam ipada no a czasem przydałoby się przerobić jakieś foto. Niestety żeby znaleść coś fajnego nie obeszło się bez zapłaty za to. Niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z PicasArt :)
    dla mnie jest nalepszy :)
    obserwuje :)

    http://monsyls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja korzystam z Picasy ;d
    http://agulaaa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis, ciekawy blog, ciekawa muzyka
    pumciaa.blogspot.com
    OBSERWUJĘ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie tu ;)))0 Obserwiuje i licze na reważ ;) thesashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystam niestety z tego typu aplikacji, bo mam 2 MP aparat i raczej dużo zdjęć nie robię. Częściej piszę i dzwonię :D
    Bardzo fajne i przydatne porady, może kiedyś zobaczę te apki :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe i fajne obs juz
    klaudia1299.blogspot.com

    lub

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawił mnie ten post , chyba sama sobie ściągne taki program :) narazie korzystam tylko z photoscape :)
    + obserwuję i zapraszam : http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kożystam ze wszystkich 3 i oczywiście z instagramu <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety mam bardzo stary telefon, więc nie posiada Androida


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Jeżeli chodzi o edytory fotograficzne na Androida to z czystym sumieniem mogę Ci polecić Snapseed i Handy Photo. Świetne programy! O kilku innych, których sam używam możesz przeczytać na stronie: http://fotokomorkomania.pl/blog/2013/07/moje-ulubione-aplikacje-fotograficzne-dla-androida/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!