piątek, 6 marca 2015

Are You Happy?

Hello Beautiful!
W końcu zaczyna się weekend, a mi skończył się pierwszy "szkolny" tydzień od zakończenia ferii. Znowu trzeba wlec się autobusem do szkoły i wracać z niej. Do tego pogoda jest w kratkę i raczej w większym stopniu nieciekawa. Myślałam, że po powrocie do szkoły nauczyciele zaczną jechać z materiałem z grubej rury, ale jak się okazało było luźno, i bez większych spin. Masakra sprawdzianów i kartkówek dopiero się zacznie. A tak po za tym to jest świetnie. Czuje się tak jak nigdy. Jeszcze pół roku temu nie powiedziałabym nawet, że tak będzie wyglądać moje życie...  Ale jest to jak najbardziej pozytywna zmiana, z której bardzo się cieszę, i teraz nie wyobrażam sobie jakby bez niej było. Dla każdego szczęście, co coś innego. Dla niektórych osoby i miejsca, w których się przybywa, a dla innych rzeczy materialne, które uszczęśliwiają nas tylko na chwilę, i jeśli tego szczęścia brak, to zaczyna się znowu czuć pustkę. Szczęście przyjdzie samo, więc nie warto szukać go na siłę w rzeczach, które są chwilowe, nudzą się, przenikają. Do mnie szczęście przyszło w najmniej spodziewanym dla mnie w momencie. A ty jesteś szczęśliwy/a ?




Do następnego,
~Ave, Polly. 

7 komentarzy:

  1. Z 10 kartkówkami w tygodniu i 3 sprawdzianami nie jestem ;_;
    dudu-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja staram się wpadać jak najrzadziej w dołki i realizuję plany oraz marzenia :))

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To super że ci się tak wszystko ułożyło :)
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie jest masa rzeczy do pisania :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, chociaż nie jest to stan prosty do jednoznacznego stwierdzenia. Mam dobre życie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście dla każdego oznacza coś innego, ale głównie w tym wszystkim chodzi o chwile :) Nie odczuwamy szczęścia przez cały czas, dlatego te szczęśliwe momenty są tak cenne. Zapraszam do mnie w wolnej chwili: https://www.amart.pl Na pewno znajdziesz coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!