niedziela, 1 marca 2015

Hello March!

Hej ♥
W końcu skończył się luty. Niby najkrótszy miesiąc, a strasznie mi się dłużył. Może to dla tego, że mam, czy raczej "miałam" ferie, bo jutro już trzeba iść normalnie do szkoły, i znowu zacznie się wczesne wstawania i ta codzienna rutyna odrabiania lekcji i nauka... Tak czy inaczej, luty zamykam pozytywnie. Jako, że jutro już zaczyna się szkoła uznałam, że dzisiejszy dzień spędzę w 100% na obijaniu się i leniuchowaniu. Jak na razie przez większość czasu, siedzę albo na łóżku z laptopem, i słuchając muzyki, albo rozwiązuję krzyżówki, siedząc w cieplutkim dresie, ubrana jak zwykle na czarno. Pomijając moment, w którym sturlałam się na podłogę i wzięłam swoją cyfrówkę, żeby porobić parę zdjęć do tego postu. Dzisiaj jest u mnie taka pogoda,że co chwilę pada, więc nawet nie odsłaniałam rolety, a zdjęciu musiałam zrobić z flashem, ponieważ było zbyt ciemno. Światło tak mi poszło po oczach, że w pierwszym momencie zastanawiałam się co się dzieje. Wczorajszy dzień spędziłam tak bardzo aktywnie, że  postanowiłam pojechać do dziadków, żeby nie siedzieć sama w domu (równało by się to ze zrobieniem czegoś, a specjalnie już nic mi się nie chciało pod ten koniec ferii) , ponieważ moja mama pracowała, a tato jest jeszcze przez tydzień w delegacji. Po powrocie do domu, udało mi się dorwać w końcu film z polskimi napisami o którym w ostatnim czasie jest bardzo głośno. Idzie się domyśleć, że mam na myśli "50 Twarzy Greya" . Film jest wg. Mnie w dużym skrócie w porównaniu do książki, ale i tak jest godny polecenia. 
  

Natknęłam się parę dni temu na dziewczynę, która śpiewa covery różnych wykonawców, a nawet ma jakieś swoje piosenki  i sądzę, że ma nieziemski głos. Co prawda nie jest to na tyle mój gust, jeśli chodzi o muzykę, ale jestem naprawdę oczarowana jej wokalem. Sami posłuchajcie parę jej coverów:






Tak swoją drogą, jest może ktoś chętny na post wymienny? Jeśli tak, piszcie mi na gadu- gadu, asku, czy po prostu w komentarzach :) 
A Wam jak minął luty? Pozytywnie czy negatywnie? Pozdrawiam.

Do następnego,
~Ave, Polly. 

13 komentarzy:

  1. Hmm.. mój luty. Mijał (niestety) w szkole. Fajne zdjęcia, masz cieniowane włosy (cudne ;3). Masz fajnego bloga, więc jestem w obserwatorach ;D Zapraszam do siebie http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety prawie cały w książkach.. :/

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu a na 100% się odwdzięczymy! :) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Luty mi minął pozytywnie bo miałam ferie :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się ferie niestety kończą. Przeminęły one bardzo szybko. Od jutra już zacznie się już wstawanie i odrabianie lekcji. Ale plusem jest to że niedługo będą święta :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie w sumie też luty się dłużył... mimo iż miałam ferie :D, ja dzisiaj też leniuchowałam, chyba wybiorę się na 50 twarzy Greya :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zapomniałam, że miałam ferie :P
    Teraz pozostało czekać na Wielkanoc ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój luty był trochę męczący jak cały rok szkoły zresztą :p
    Ferie za krótkie ;/
    Pozdrawiam
    dudu-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, dziewczyna ma piękny głos.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mojego blogowego sklepiku ;) Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyna naprawdę bardzo ładnie śpiewa:) Fajne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super piosenki!
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz włoski! <3 zaobserwowałam :*
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!